Khamis, 26 Mei 2011

KITA KAWAN

selamat pagi..........
ha nie aku nk cter psal mamat 2....
kn ari 2 aku cter yg dia tba2 snyap kn
so aku igtkn sal ap
rupa2 nya,dia nk lupakan dlu sal cntan cinton nie.....
aku aku trima ngn rela...klu dh jdoh xkemana peginya...
3 ari aku wat2 balk keja lewt semata-mata nk jmpa dia...
last2 kemarin aku dpt jga jmpa dia...
mula2 2 mati2 aku igt aku xjmpa dia,so nk kna la cba lg esk arinya,
tp dgn brkat usaha aku,akhrnya aku brjya juga jmpa dia
xsia2 aku cros kot u-turn,
klu x,msti xjmpa jgk....tme aku dk 2gu nk lintas,tgk2 dia lalu,siap hon2 lg,
ap lg,aku suwh la brhnti,dia pn brhnti kt tpi jln.
aku p jmpa dia,aku ckp

"bla free????nk jmpa sat"
dia jwb mlm nie or mlm esk...
dri riak muka dia,mmg dia cm tkut skit ngn aku...
msti dia taw yg dia salah...
aku bgtaw dia,cm mna pn sy ttap nk jmpa awk..
tp seyes aku ckp,dia cm tkut ja ngn aku...
dia tkut aku pukul dia,hahahahhahahaha lawak kot aku nk pukul ank org,
aku nie xdak la sezalim 2..

semalam dia ad antaq msh kt aku,ha blh pn antaq,igt kn xbolh..
nie antara msg2 dia....

"nurul,nan mnta maaf skranya slma ni nan xmsg or xangkt fon nurul.
nan asa skunk nan nak lupakan dlu pasal hbungan2 prcntaan ni.nan nk
tumpu dlu kt pkerjaan.nan skunk xdak lngsung dwit smpanan..hrap nurul pham
nan ttap akn brhubung ngn nurul.nurul jgn wsau k.nan mnta maaf nurul"

hmmmmmm ad ag msg dia,tp aku mls nk taip..
bwu aku taw sai pa,tp kurng2 dia kna la bgtaw aku dlu..
xleh dk wat snyap cm 2 ja..
dia xtaw yg aku nie sparuh nk gila dk pkiaq..
tp bla dia antq msg cm 2,aku xdak la nk sdih sgt,cm trkilan ja...
tp ap2 pn aku tetap nk jmpa dia..
byk bnda aku nk ckp ngn dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan